Kifogáskezelés
A mindennapok izgalmas témája: Hogyan kezeljük a kifogásokat?
Ami tudnod kell, hogy a kifogás nem mást, mint rondán csomagolt vételi szándék!
Ha a vevők nem mondanának kifogásokat, akkor nem tudnál igazán fejlődni....
A legfontosabb aranyszabály:
Mindig őrizd meg a nyugalmadat, ha kifogásokat hallasz!
Ne haragudj értük!
Az a korrekt részükről, akkor igazán lojálisak Hozzád, ha Neked mondják el...
Jobb, mintha Neked nem mondanak semmit, de másnál vásárolnak.
A kifogásokkal mindig előbbre lehet jutni az együttműködésben....
úgyhogy próbálj meg pozitívan reagálni, mert a vevő ott fog vásárolni,
ahol a legjobb válaszokat kapja.
Erről beszélt Tonk Emil ebben az élő adásban. Itt visszanézheted.
Kész ötletekre van szükséged, hogyan kezeld eredményesen a kifogásokat?
Akkor ezt a tréninget Neked készítettük!
Jóbarátunk, a kifogás
"Az ellenvetés nem más, mint egy lehetőség, egy jó alkalom, munkaruhába öltöztetve!"
Ha nem lennének kifogások, talán nem is lenne szükség a munkádra.
Készülj fel tehát az ellenvetésekből, fogadd el őket, így kovácsolhatsz belőlük tőkét!