Konfliktusmentes Üzleti Kapcsolatok
Konfliktusmentes Üzleti Kapcsolatok
4 950 Ft

Konfliktusmentes Üzleti Kapcsolatok

Ha az ügyfél Neked mondja el a problémáit, annak örülj!
Ez azt jelenti, hogy Hozzád lojális, és Tőled várja a megoldást!

 

… de, hogy megelőzd a konfliktusokat és a problémákat
tudnod kell mire érzékenyek az ügyfelek?
- a minőségre: illetve arra, ha a minőség és az ár nincs arányban egymással.
- a megbízhatóságra: sokszor abból fakadnak a konfliktusok,
azért pártolnak el a vevők, mert nem azt kapják, amit ígértek neki!
- A kapcsolatokra: abból is eredhet az ügyfél érzékenysége,
ha például a megszokott üzleti kapcsolata helyett más jelentkezik!
- a neheztelésre: soha ne éreztess olyat a vevőddel, hogy neheztelsz rá,
amiért nem nálad, nem pont most, vagy nem pont azt a terméket vette meg! 


Ezekhez természetesen kell némi türelem, empátia és nyitottság.
Én mégis azt tanácsolom Neked, hogy légy jóban a problémás ügyfelekkel,
mert, ha jól reagálsz a felvetéseire,
ha a felmerülő problémákat és kifogásokat megtanulod jól kezelni,
akkor sok konfliktus elkerülhető, és ez hosszú távon mindenképpen jó befektetés!

Szerző
Tonk Emil
Időtartam
119 perc
4 950 Ft
Részletek
  • Miért érzékenyek ügyfelek?
  • Készülj fel az üzleti ellenvetésekből!
  • Kovácsolj belőlük tőkét!
  • Fogadd el az ellenvetéseket, légy jóban velük!
  • A problémák típusai és a megoldások
  • Miként tegyük elégedetté problémás partnerünket?
  • A különböző típusú ellenvetések és kezelésük
  • Az ellenvetések kezelésének aranyszabályai
  • A típuskifogások intelligens fogadása és eredményes kezelése
  • Tanuld meg kezelni a körülményeket!
  • Kifogáskezelő példamondatok – gyakorlati tanácsokkal…és végül tanulj belőle sokat!

Rendeld meg és az utalást követően küldjük a hozzáférést Tonk Emil online tréningjének felvételéhez, amit le is tölthetsz.

Kérdéseiddel pedig utólag bármikor felkereshetsz bennünket!