Az emberek jelentős része nem a saját kifogását mondja,
hanem azokat, amiket majd neki mondanak.
Az ellenvetések nagy részével valójában azt kívánja jelezni neked,
hogy valamiben számít a segítségedre, illetve szeretne egy kis időt nyerni.
Mert még:
- nem tudja meghozni a megfelelő döntést,
- bizonytalan,
- szeretne több információt kapni.
Ez egy természetes védekező rendszer,
nehogy belekényszerítsd egy gyors, váratlan döntésbe.
Ha viszont jól reagálsz rá, ha jó választ adsz neki,
akkor bizalmat ébresztesz benne és megfelelő segítség leszel számára.
Szeretnél kész ötleteket, hogyan kezeld eredményesen a kifogásokat?
Akkor ezt a tréninget mindenképp rendeld meg!
Minél több kifogást tudsz bravúrosan kezelni, annál közelebb vagy a sikerhez.
Annyi hasznos dologról lesz szó,
hogy mindenképpen érdemes megrendelned
- Miért érzékenyek ügyfelek?
- Készülj fel az üzleti ellenvetésekből!
- Kovácsolj belőlük tőkét!
- Fogadd el az ellenvetéseket, légy jóban velük!
- A problémák típusai és a megoldások
- Miként tegyük elégedetté problémás partnerünket?
- A különböző típusú ellenvetések és kezelésük
- Az ellenvetések kezelésének aranyszabályai
- A típuskifogások intelligens fogadása és eredményes kezelése
- Tanuld meg kezelni a körülményeket!
- Kifogáskezelő példamondatok – gyakorlati tanácsokkal…
Készülj fel tehát az ellenvetésekből, fogadd el őket, így kovácsolhatsz belőlük tőkét! Gondolj arra, ha nem lennének kifogások, talán nem is lenne szükség a munkádra.
Rendeld meg és az utalást követően küldjük a hozzáférést Tonk Emil online tréningjének felvételéhez, amit le is tölthetsz.
Kérdéseiddel pedig utólag bármikor felkereshetsz bennünket!