Az elmúlt hónapok során rengeteg változást érezhettél magad körül. Hívhatod válságnak, megváltozott körülménynek, vagy egyszerűen csak nehéz időszaknak.
A lényeg, hogy ha ezekhez megtanulsz alkalmazkodni, akkor sikeresen kerülsz ki belőle.
Amikor a vevőnek kevesebb az elkölthető pénze, akkor ritkábban vásárol, de ha lehet, akkor is jó minőséget szeretne venni, hiszen ki ne szeretné a legjobb minőséget megszerezni a számára legkedvezőbb áron?
Ilyenkor számos olyan új szempont alapján dönt, ami régen nem volt kulcskérdés.
… és ez nem az ár, hidd el nekem!
Hanem például a szavatosság, tartósság, garanciák, szerviz, az, hogy a minőség mennyire stabil és mennyire tartós, milyen a termékek brand-je, stb…
Árcsökkentés helyett tehát inkább készülj fel vevőből, a termék értékeiből, hasznaiból!
Kipróbált és gyakorlatban remekül alkalmazható módszerek vannak arra, hogy árengedmények nélkül is tőled vásároljon!