Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil

Korábbi Üzleti pódium előadások



Légy a vállalkozásod igazi arca
3.500 Ft
db:
• Mit jelent a "hideg" kifejezés• Hogyan készüljünk fel a kapcsolatok kezdeményezésére• Mire lehet számítani - a körülmények fogadása
3.500 Ft
db:
• Mit jelent a profizmus - a mai világban • Mit jelent a profi cégképviselet • A profi és pozitív gondolkodásmód - a legjobb párosítás • Mit ér a lojalitás - hogyan őrizzük meg •...
3.500 Ft
db:
• Hogyan válunk igazi vezetővé• Vannak-e született vezetők, vagy azzá válnak• Ki a jó vezető• Vezető vagy Főnök• A vezetői elkötelezettségről• Mit jelent a lojalitás a vezetői...
3.500 Ft
db:
• Hogyan motiváljuk munkatársainkat nagyobb teljesítményre? • A delegálás profi módszerei - a kompetenciák • Profi visszajelzések a vezetői gyakorlatban • Kritikák és elismerések...
3.500 Ft
db:
• Miért lett fontos az ár napjainkban?• Mégis miért nem "árakat" vásárolunk?• Miként lesz értékes, hasznos és vonzó, amit kínálsz? • Hogyan mutass bizalmat az árral szemben...
3.500 Ft
db:
• Amit az időről fontos tudni. • Hogyan bánjunk az idővel • Az "időrablók" - tényezők és tények • Az "időtolvajok" • Időnyerési módszerek, tippek: iroda, íróasztal, levelek,...
3.500 Ft
db:
• Mire jók a kérdések? - kérdéstípusok és a bennük rejlő esélyek• A kérdezéstechnika csúcsa - Az "igen" kérdések• Hogyan készülj fel okos kérdésekkel? - A felkészülés...
3.500 Ft
db:
• a kifogás nem más, mint álruhába öltöztetett vásárlói szándék• Veled is előfordult, hogy körülményekre hivatkozva nem tudták elfogadni üzleti ajánlatodat?• Készülj fel az üzleti...
3.500 Ft
db:
• Ki felelős az ügyfélkapcsolatokért• Módszerek a kapcsolatok fenntartására• Mit csináljunk az érzékeny ügyfelekkel• Hogyan lehet tőkét kovácsolni az elégedetlen ügyfelekből• Mit...
3.500 Ft
db:
• A növekedés egyik garanciája - az új kapcsolatok • Légy bátor a kapcsolatok kezdeményezésénél! • Honnan meríts elég önbizalmat - a felkészülés • Hogyan legyél fontos mások...
3.500 Ft
db:
• A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban• A telefon alkalmazásának előnyei és hátrányai• Hogyan kezdeményezz kapcsolatokat telefonon keresztül - szabályok• A hideghívások...
3.500 Ft
db:
• Mi változott az üzleti környezetben• Mitől lettek érzékenyek a vevők• A vásárlói döntések logikája• Eladunk vagy tanácsokat adunk• Hogyan gondolkodj a vevőkről• Hogyan...
3.500 Ft
db:
Jó tanácsok az eredményes és hatékony üzleti tárgyalásokhoz, hogy mindkét fél elégedett legyen.• Tárgyalunk vagy erőszakoskodunk• Miért szükséges a tárgyalás• A tárgyalás a...
3.500 Ft
db:
• Hogyan növelheted az üzleti forgalmadat• Hogyan támogasd ügyfeleidet a jó döntésben• Az ügyfelek érzékenységének oka és eredete• Hogyan védd meg ügyfeleidet a versenytársak...
3.500 Ft
db: