
MOTIVÁCIÓ A VEVŐKAPCSOLATOKBAN
- A vevőkapcsolatok értéke és jelentősége a mai versenykörnyezetben
- KI felelős a vevőkapcsolatokért
- A profi hozzáállás és elemei
- Pánik vagy lehetőség a gazdasági visszaesés
- Mit vár el vevő tőlünk a vevő - a "frontemberek" és a vevők
- Miért érzékenyek a vevők
- A vevők érzékenységét növelő tényezők, és kezelésük
- Hogyan képviseljük cégünket és termékünket profi módon
- A vevők lojalitási sora
- A profi kapcsolatok értékesítést támogató szerepe
- Mi a profizmus jellemzői
- Eszközök, technikák és módszerek a vevőkapcsolatokban
- Hogyan védjük meg értékes vevőkapcsolatainkat
- Az új vevők szerzésének módszerei
- Gerillamarketing módszerek okos használata
- Hogyan érthető el a vevők rövid és hosszú távú elégedettsége
- Az elégedett vevő a legjobb reklám
- Hogyan használjuk fel az elégedett vevőinket "nagykövetünknek"
- Az ajánlások profi technikája - a forgalom növelésének leghatékonyabb és leggazdaságosabb módszere
Ez a tréning érdekel
Az alábbi feltételek mellett szeretnék ajánlatot kérni erre a tréningre: