Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil

MOTIVÁCIÓ A VEVŐKAPCSOLATOKBAN

  • A vevőkapcsolatok értéke és jelentősége a mai versenykörnyezetben
  • KI felelős a vevőkapcsolatokért
  • A profi hozzáállás és elemei
  • Pánik vagy lehetőség a gazdasági visszaesés
  • Mit vár el vevő tőlünk a vevő - a "frontemberek" és a vevők
  • Miért érzékenyek a vevők
  • A vevők érzékenységét növelő tényezők, és kezelésük
  • Hogyan képviseljük cégünket és termékünket profi módon
  • A vevők lojalitási sora
  • A profi kapcsolatok értékesítést támogató szerepe
  • Mi a profizmus jellemzői
  • Eszközök, technikák és módszerek a vevőkapcsolatokban
  • Hogyan védjük meg értékes vevőkapcsolatainkat
  • Az új vevők szerzésének módszerei
  • Gerillamarketing módszerek okos használata
  • Hogyan érthető el a vevők rövid és hosszú távú elégedettsége
  • Az elégedett vevő a legjobb reklám
  • Hogyan használjuk fel az elégedett vevőinket "nagykövetünknek"
  • Az ajánlások profi technikája - a forgalom növelésének leghatékonyabb és leggazdaságosabb módszere

 

Ez a tréning érdekel
Az alábbi feltételek mellett szeretnék ajánlatot kérni erre a tréningre: