Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil

A jó asszisztens, a vezető jobb keze

  • Ki a jó asszisztens? Személyiségjegyek
  • Hogyan keltsünk jó benyomást cégünkről, vezetőnkről? A pozitív asszociációk technikája
  • A kommunikáció és megjelenési formái az asszisztens munkájában
  • A vezető hatékony képviselete – a kompetencia
  • A vezetői kommunikáció és az asszisztens felelőssége
  • Tanácsok és javaslatok a telefon használatáról a munkahelyi kapcsolatokban
  • Mit jelent a delegálás, a meghatalmazottság az asszisztens munkájában?
  • Az asszisztens mint a kapcsolatok gondnoka
  • Az asszisztens és az üzleti partnerek lojalitási sora
  • A konfliktusok és természete az asszisztensi munkában
  • A külső és belső kommunikáció sajátosságai
  • Etikett és protokoll az asszisztens munkában
  • Az asszisztens mint protokollos, és mint házigazda
  • A kontroll-lista jelentősége a munka során 
Ez a tréning érdekel
Az alábbi feltételek mellett szeretnék ajánlatot kérni erre a tréningre: