
A jó asszisztens, a vezető jobb keze
- Ki a jó asszisztens? Személyiségjegyek
- Hogyan keltsünk jó benyomást cégünkről, vezetőnkről? A pozitív asszociációk technikája
- A kommunikáció és megjelenési formái az asszisztens munkájában
- A vezető hatékony képviselete – a kompetencia
- A vezetői kommunikáció és az asszisztens felelőssége
- Tanácsok és javaslatok a telefon használatáról a munkahelyi kapcsolatokban
- Mit jelent a delegálás, a meghatalmazottság az asszisztens munkájában?
- Az asszisztens mint a kapcsolatok gondnoka
- Az asszisztens és az üzleti partnerek lojalitási sora
- A konfliktusok és természete az asszisztensi munkában
- A külső és belső kommunikáció sajátosságai
- Etikett és protokoll az asszisztens munkában
- Az asszisztens mint protokollos, és mint házigazda
- A kontroll-lista jelentősége a munka során
Ez a tréning érdekel
Az alábbi feltételek mellett szeretnék ajánlatot kérni erre a tréningre: