
AZ ÜZLETI KÖRNYEZETRŐL OKOSAN VERSENYTÁRSAK és a REFERENCIÁK
- Hogyan ismerjük meg alaposan a versenykörnyezetet
- Információk gyűjtése versenytársainkról, referenciáinkról
- Erősségeikben, gyengeségeikben legyünk naprakészek - miként?
- Kik az igazi versenytársaink, és kit tart annak a vevő
- Mit jelent a pozicionálás a versenykörnyezetben
- Érvelési stratégiák a versenytársak erősségeikre építve
- A köztünk lévő differencia minimalizálása - az érvelési technikák
- A negatív minősítés következményei és etikai kérdései
- Hogyan "építkezzünk" az erős versenytársra, ha a vevő komoly versenytársra hivatkozva teszi függővé a döntését
- Miként pozícionálható a saját cégünk az összehasonlításban
- Hogyan növelhetjük esélyeinket a későbbiekben is a méltó összehasonlításra
- Miért minket választottak az eddigi partnerek - a jó referenciák
- Miként nyerjünk "első" referenciát
- A fantom referencialista szerepe és használata
- Hogyan csoportosítható és karbantartható a referencialista
- Kik és miért "jó" referenciák
- Mit csináljunk referenciáinkkal, és hogyan hivatkozhatunk rájuk
- Van-e ára a referenciának
- Hogyan kovácsolhatunk tőkét a referenciákból
- Mit jelent a "referencia klub"
- Hogyan használhatók fel a referenciák az üzleti kapcsolatok okos bővítésére
- Kinek a dolga és gondja a referencialista aktualizálása
Ez a tréning érdekel
Az alábbi feltételek mellett szeretnék ajánlatot kérni erre a tréningre: