Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil

AZ ÜZLETI KÖRNYEZETRŐL OKOSAN VERSENYTÁRSAK és a REFERENCIÁK

  • Hogyan ismerjük meg alaposan a versenykörnyezetet
  • Információk gyűjtése versenytársainkról, referenciáinkról
  • Erősségeikben, gyengeségeikben legyünk naprakészek - miként?
  • Kik az igazi versenytársaink, és kit tart annak a vevő
  • Mit jelent a pozicionálás a versenykörnyezetben
  • Érvelési stratégiák a versenytársak erősségeikre építve
  • A köztünk lévő differencia minimalizálása - az érvelési technikák
  • A negatív minősítés következményei és etikai kérdései
  • Hogyan "építkezzünk" az erős versenytársra, ha a vevő komoly versenytársra hivatkozva teszi függővé a döntését
  • Miként pozícionálható a saját cégünk az összehasonlításban
  • Hogyan növelhetjük esélyeinket a későbbiekben is a méltó összehasonlításra
  • Miért minket választottak az eddigi partnerek - a jó referenciák
  • Miként nyerjünk "első" referenciát
  • A fantom referencialista szerepe és használata
  • Hogyan csoportosítható és karbantartható a referencialista
  • Kik és miért "jó" referenciák
  • Mit csináljunk referenciáinkkal, és hogyan hivatkozhatunk rájuk
  • Van-e ára a referenciának
  • Hogyan kovácsolhatunk tőkét a referenciákból
  • Mit jelent a "referencia klub"
  • Hogyan használhatók fel a referenciák az üzleti kapcsolatok okos bővítésére
  • Kinek a dolga és gondja a referencialista aktualizálása
Ez a tréning érdekel
Az alábbi feltételek mellett szeretnék ajánlatot kérni erre a tréningre: