Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
Üzleti Patika 2

Miért kell a meghívást személyre szabni?

A klasszikus vállalkozásokban reklámok útján lépten-nyomon ajánlgatják az embereknek, hogy vásároljanak meg bizonyos termékeket, vegyenek igénybe szolgáltatásokat, de ezek az üzenetek általában nem testre szabottak.

Nekem hiába hirdet valaki egy szépségszalont vagy szoláriumot, lehet, hogy ez engem nem érdekel.

A network marketing úgy működik, hogy mielőtt meghívsz valakit, nézd meg, mennyire lehet ráilleszteni a meghívást. Teljesen logikus, hogy egy 70 évesnek nem a vállalkozás 10 éves jövőjét fogod felvázolni, és nem úgy hívod meg, hogy: "Van egy vállalkozásom, amelyhez társakat keresek." Nála azt kell hangsúlyozni a meghívásban, ami az ő számára érdekes lehet.


Néha jó lenne egy kulcsmondat

A meghívás fontos része az üzletépítésnek, ahol a "horog" módszert alkalmazhatod, hiszen a sikered attól függ, hogy tudsz-e valami olyat mondani, amelyre a meghívott fél azt mondja, hogy őt ez a dolog érdekli. Itt kapcsolódik össze a célcsoport, a névlista a személyes eladásban, hogy testre kell szabni üzeneteket. Ha tudod, hogy mivel foglalkozol, melyek a termékeid, a vállalkozásod előnyei, értékei, akkor ezek közül ki tudsz válogatni olyat, ami a célcsoportodban arra a személyre a legjellemzőbb. Minél jobban megtalálod a meghívásban a neki fontos dolgokat, annál könnyebben fog igent mondani.

Ezért számít a személyes kapcsolat, mert a cég nem tudhatja, hogy az ismerőseidnek amelyek az igényei. Ha nem ismeri a szokásaikat, és esetleg az utcán ajánlana nekik valami olyat, ami abszolút nem érdekes a számukra, akkor onnantól kezdve már arra sem figyelnének oda, ami egyébként lehet, hogy érdekelné őket. Akiket így közelítenek meg, azok azt fogják mondani, hogy: "Köszönöm szépen, de hagyjon engem békén!

A meghívás lényege, hogy nem az utcán kiabálsz váratlanul a járókelőkre, hogy jöjjenek el, hanem tudatosan, alaposan felkészülsz azzal, hogy végiggondold mi az, amit a megkeresendő személy igényel, mi az, ami neki érdekes és vonzó lehet. Ezek tipikusan a hasznok, az értékek, az előnyök, azaz amelyeket a klasszikus vásárlásban is megvesznek. A hálózatépítésben ezekkel lehet kíváncsivá tenni a jelölteket.

A meghívás arról szól, hogy felkeltsd mások érdeklődését egy lehetőség iránt. Ehhez meg kell találni azt az egy-két olyan kulcsmondatot, hasznot, értéket, amelyek érdeklik, és úgy érzi, hogy ezekre így még nem is gondolt.


Hogyan érdemes gondolkoznod szponzoráltként?

Számodra ez az üzlet azzal indult, hogy valaki elkezdett téged szponzorálni. Valaki meghívott ebbe a vállalkozásba, aki most arra törekszik, hogy te minél hamarabb sikeres légy. Sokan ezt az érdekeltségi rendszert furcsának tartják, mert kevés olyan vállalkozás van, ahol minden együttműködő abban érdekelt, hogy ha lehet, akkor jobb légy, mint ő.

Képzeld el, hogy elmondod az anyósodnak, hogy: "Mama, beléptem egy ilyen vállalkozásba!" Ő aligha fogja azt válaszolni, hogy: "Innentől kezdve mindent megteszek, hogy sikeres légy!"

Nézd meg ugyanezt egy MLM vállalkozásban! Menj oda a szponzorodhoz, és mondd meg neki, hogy év végére vezető szeretnél lenni, vagy azt az üzleti szintet szeretnéd elérni, amit ő. Hidd el nekem, indiántáncot fog járni örömében! Ő annak is örülne, ha minél hamarabb az ő szintjére szeretnél eljutni.

Senki nem tud sikeres lenni a multi-level hálózatban, ha az üzlettársainak nincsenek sikerei. Annak különösen örül mindenki, ha az üzlettársai elérik ugyanazt a szintet a következő hónapban, mint ők.

Képzeld el, ha van tíz üzlettársad, akiknek a tevékenysége révén olyan üzleti forgalom gyűlik össze, amellyel te vezetői szintű jövedelemre leszel jogosít. Mi történik, ha a következő időszakban minden szponzoráltad megcélozza ugyanezt a szintet? Ha leírnám, lehet, hogy nem hinnéd el!


Mindig úgy gondolkodj szponzoráltként, ahogyan szeretnéd, hogy a te társaid gondolkodnának rólad!


Mit érdemes tenni szponzoráltként?

Amikor téged szponzorálnak, olyan dolgokat is hallasz majd, amelyek nem fognak tetszeni neked. Azért mondja ezeket a szponzorod, mert szeretné, ha a te üzleted minél hamarabb sikeres lenne. Kevés olyan ember van a világon, aki neked jót akar, de ezek egyike a szponzorod. Ebben semmi álságos dolog nincs, pusztán szeretné, ha a te sikereiden keresztül neki is jobban menne az üzlete. Ez tiszta dolog, mert ehhez az kell, hogy először te légy sikeres.

Becsüld meg a szponzorodat, mert nélküle te sem lennél ebben az üzletben. Ő az, aki gondolt rád, más nem. Ő az, aki ebben az üzletben felelősséget vállalt érted, amikor ezt az üzletet megmutatta. Ez a legfontosabb, amire szponzoráltként oda kell figyelned.

Ha kérdésed van, hozzá menj válaszért. Ha nem tud válaszolni, neki is ugyanígy nyitott a felsővonala. Ha elmész a felsővonaladhoz kérdéssel, lehet, hogy ő sem tud rá válaszolni, mert az MLM üzletben sincsenek géniuszok, akik minden kérdésre ismerik a választ. A jó szponzornak tudnia kell, hogy csak azok a válaszok jók, amelyek az üzleted javulását eredményezik.

Érezned kell, hogy ha téged szponzorálnak, és olyan választ kaptál valamelyik kérdésedre, amelyik szerinted a te üzletedben nem működne, akkor még mindig megvan a lehetőséged, hogy továbbmenj a számodra jó válaszért. Akkor viszont nagyon figyelj, ha a másik is ugyanazt mondja. Ha a te szponzorodnak a szponzora is ugyanazt mondja, mint amit a szponzorod mondott, akkor lehetséges, hogy benned van valami hiba, mert a közvetlen szponzorodnak a véleményét nem fogadtad el.

Ha köztük véleményeltérés van, akkor általában a nagyobb üzleti tapasztalattal rendelkezőnek a tanácsát célszerű inkább megfogadnod. Mindig mérlegelned kell azonban, mert a közvetlen szponzorodnak van a legnagyobb rálátása a te üzletedre, a felső vonalának viszont nagyobb üzleti tapasztalata van. Értékeld át a te és a szponzorod közötti viszonyt.

Ezeket a tanácsokat mindig így kell fogadni, és nem "csodadoktori pirulaként" kell bevenni.

A jó szponzor soha nem beszél mellé, inkább azt mondja: "Ne haragudj, erre nem tudok válaszolni." Nem talál ki lehetetlennél lehetetlenebb válaszokat. Nem mondja azt, hogy: „Várjál!” Majd két percet gondolkodik, és kinyögi: „Na, most már megvan!” Ő nem fog ilyet tenni. Ha mégis így válaszolna, akkor "Légy óvatos!" Ha a szponzorod állandóan "parádézik", akkor érdemes más tanácsadót keresned a felsővonalban.

4.000 Ft
Vásárlási folyamat

Belépés – Regisztráció

Web áruházunkban regisztráció nélkül vásárolhatsz. Adataidat a megrendelési folyamat végén a megrendelő űrlap kitöltésénél adhatod meg.

Böngészés – Kosárba helyezés

Oldalunkon a különböző termékkategóriák között böngészve egyenként kosárba helyezheted a kiválasztott termékeket.

Kosár tartalma – Megrendelés

A kiválasztott termékeket – az ár és a szállítási költséggel együtt – az oldal tetején látható Kosár ikonra kattintva bármikor megtekintheted.
A vásárlás befejezéséhez kérlek, töltsd ki a Vásárlói Adatokat.
Az űrlap alján a Megjegyzés mezőben üzenhetsz nekünk. Vásárlásodat a Megrendelem gombra kattintva véglegesítheted.

Megrendelés visszaigazolása – Fizetés

A megrendelést követően egy automatikus e-mailt küldünk részedre, mely a megrendelésed beérkezését jelzi. A termékek kiszállítási díja csomagonként 1.095,- Ft + Áfa (1.390,- Ft), melyet a csomag átvételekor tudsz rendezni.

Hamarosan lehetőség lesz banki utalásra, illetve bankkártyás fizetésre is.

Szállítás futárszolgálattal

Csomagodat a megrendelést követő 2-5 munkanapon belül a Sprinter Futárszolgálat szállítja ki, hétköznapokon 8.00 és 17.00 óra között. A kiszállítás napján, a futár telefonon értesít a szállítás várható idejéről. Ezért kérünk, olyan címet és mobilszámot adj meg, amin napközben elérhető vagy. A Megrendelő űrlap alján a Megjegyzés mezőben beírhatod a futárnak szóló információkat is. Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, úgy másnap ismét megkísérli a kiszállítást. Kétszeri sikertelen kézbesítést követően a csomag visszakerül hozzánk. Ezt követően azt csak ismételt szállítási költség terhe mellett tudjuk újra elküldeni.

Termékgarancia – Jótállás – Csere

Lehetőséged van a törvényi keretek között elállni a vásárlástól. A terméket a kézhezvételt követő 8 munkanapon belül visszaküldheted részünkre, mi visszaküldjük a pénzt. Amennyiben hibás, sérült termékkel találkozol, azt kérlek, juttasd vissza részünkre, és újat küldünk helyette.