Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
Maradj talpon, avagy hogyan legyél válságálló
2013. január 31.

• Válság vagy nehezedő körülmények 
• Mit jelent az igazi profi cégképviselet - a személye szerepe és ereje
• Ha mi vagyunk a cég arca - a felelősség
• Kik a brandépítők 
• Hogyan reagáljunk a versenykörnyezetre, a kihívásokra
• A pozicionálás erős versenyben - mi változott meg a piacon
• Mi garantálja a sikert és mit tegyünk érte
• Hogyan gondolkodjunk a vevőkről, és hogyan bánjunk velük - másképp, mint eddig
• Hogyan építsünk fel bizalmat és legyünk a legjobb referencia
• Az elégedett vevő a legjobb garancia
• Hogyan legyünk a legjobb alternatíva
• A nagykövetek és a növekedés
• Az üzleti "vírusok" és a védelem

3.500 Ft