Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
Brandépítés és bizalom

Hogyan építs márkát üzleti bizalom kialakításával?

A márka és a hitelesség az egyik leghatékonyabb marketing és üzletfejlesztési eszköz.

Egy jól felépített márkával mind az értékesítési mind a marketing folyamatok többszörös hatékonysággal üzemelnek.

Ezért kell minden vállalkozásnak a maga szintjén időt és energiát - és nem feltétlenül pénzt - fordítania erre, hogy utána kiaknázhassa a teremtett értéket. Olyan ez mint egy nagy szorzógép, minden eredményünket megszorozza a márka jóságának mértékével.

Most Tonk Emil mentorálásával mindezt Te is könnyen elsajátíthatod.

 

Annyi hasznos dologról lesz szó,
hogy mindenképpen érdemes eljönnöd

ü Hogyan képviseljük márkánkat? – a személy szerepe, mint hozzáadott érték

ü Bizalomépítés – ahogy a profik csinálják

ü Hogyan, milyen eszközökkel építsünk bizalmat?

ü Hogyan tartsuk fenn a bizalmat?

ü A brand piaci értéke

ü Ha mi vagyunk a cég és a termék arca – a felelősség

ü Kik az igazi márkaépítők a vállalkozásban?

ü A referencia, mint a biztonság és bizalom fontos eleme

ü Hogyan bánjunk a referenciákkal?

ü Miként bővíthető a referenciák tárháza?

ü A felkészülés és a magabiztosság

ü A visszajelzések szerepe

ü Hogyan építsük a személyes márkánkat?

 ü A személyes és a céges brand harmóniája

 

 

Mikor lesz?
2019. február 21. csütörtök 10.00-16.00

Hol lesz?
Lurdy Konferencia és Rendezvényközpont
1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
Térkép >>

Mennyit kell a tudásodba fektetned?
20.000 Ft + Áfa (25.400 Ft)

Számíthatsz-e kedvezményre?
Csoportos kedvezményként minden 5 jegy után 1-et ajándékba adunk

 

Info-vonal:
+36 20 974 8188 

 

25.400 Ft