Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil

Cégbemutató

Az Üzleti Akadémia 1991-ben alakult Stúdium 2000 néven.

Alapításkori szándéka vállalkozások, gazdasági társaságok, szervezetek üzleti sikereit támogató kommunikációs ismeretek, kommunikációs technikák bővítése és fejlesztése és átadása, üzletviteli tanácsadás volt.

A többéves tapasztalat megerősítette a kezdeti szándék életképességét és hasznosságát. Az eltelt időszakban több százezer hallgató, több mint 400 cég megelégedettsége volt garanciája a bemutatott ismeretek hasznosságának és gyakorlatiasságának.
A Tonk Emil Üzleti Akadémia szakterülete az üzleti kommunikáció, így elsősorban tárgyalási, kommunikációs, értékesítési és prezentációs technikák gyakorlatának átadása.

Speciális kurzusok a hatékony időgazdálkodásról, az üzleti profizmusról, a sikeres gondolkodásmódról, az eredményes vezetési módszerekről, a vezetői elkötelezettségről, a példamutatásról szólnak. Speciális témák között szerepel a professzionális csapat építése, az üzleti életben gyakori konfliktusok kezelésének módszerei, az eredményes ártárgyalások, a beszerzési tárgyalások technikájának, az üzleti kapcsolatok bővítésének eredményes módszerei, az ajánlások hatékony technikájának bemutatása és átadása. A gazdasági környezet gyors változása tette aktuálissá olyan témakörök feldolgozását, mint a változások menedzselése és gyors végrehajtása, a válság okozta jelenségek okos kezelése, a munkatársak nagyobb teljesítményre ösztönzésének technikái, valamint a vezetéssel, az üzleti viselkedéskultúrával kapcsolatos gondolatkörök gyakorlati megközelítését és feldolgozását. A témák feldolgozása kivétel nélkül a gyakorlati tapasztalatokra épít és a gyakorlatban azonnal hasznosítható javaslatokat, tanácsokat kínálja.

Azt tanítja, hogy HOGYAN kell dolgokat jól csinálni, és nem azt, hogy mit!

Az előadások, tréningek alapvetően a mindennapok sikeres gyakorlatáról szólnak, és a résztvevők azonnal hasznosítható ismereteket szerezhetnek meg az eredményesebb üzleti viselkedés, a kommunikáció, a profi cégképviselet, a sikeres üzleti kapcsolatok kezdeményezése, gondozása és megőrzése témakörben. A témák egyaránt szólnak az egyéni és kisvállalkozóknak, és a gazdasági élet bármely területén tevékenykedő kezdő és gyakorló vezetők, valamint munkatársai számára.

Az Akadémia vezetője és vezető trénere Tonk Emil, az üzleti életben több területen is bizonyított, gyakorló üzletember, aki keresett és kedvelt előadója üzleti és gazdasági ismereteket oktató felsőfokú intézményeknek, szakmai rendezvényeknek, konferenciáknak. Magyarország egyik legkeresettebb üzleti előadója, trénere. Számtalan díj és elismerés birtokosa. Az Üzleti Patika könyvsorozat és közel 60 hanganyag szerzője.

A közel 25 éve működő Magyar Marketing Szövetség egyik alapítója, és azóta ügyvezető alelnöke. Címzetes egyetemi docens.