Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil

Kifogáskezelés

A mindennapok izgalmas témája: Hogyan kezeljük a kifogásokat?
Ami tudnod kell, hogy a kifogás nem mást, mint rondán csomagolt vételi szándék!

Ha a vevők nem mondanának kifogásokat, akkor nem tudnál igazán fejlődni.... 

A legfontosabb aranyszabály:
Mindig őrizd meg a nyugalmadat, ha kifogásokat hallasz!
Ne haragudj értük! 
Az a korrekt részükről, akkor igazán lojálisak Hozzád, ha Neked mondják el...
Jobb, mintha Neked nem mondanak semmit, de másnál vásárolnak.

A kifogásokkal mindig előbbre lehet jutni az együttműködésben....
úgyhogy próbálj meg pozitívan reagálni, mert a
 vevő ott fog vásárolni, ahol a legjobb válaszokat kapja.

Erről beszéltem élő adásban. Itt visszanézheted.

Kész ötletekre van szükséged, hogyan kezeld eredményesen a kifogásokat?
Akkor IDE mindenképp jelentkezz be, és megtanítalak mindenre,
amit a profi kifogáskezelésről tudnod kell!

Kattints a részletekért! >>