
Kifogáskezelés
A mindennapok izgalmas témája: Hogyan kezeljük a kifogásokat?
Ami tudnod kell, hogy a kifogás nem mást, mint rondán csomagolt vételi szándék!
Ha a vevők nem mondanának kifogásokat, akkor nem tudnál igazán fejlődni....
A legfontosabb aranyszabály:
Mindig őrizd meg a nyugalmadat, ha kifogásokat hallasz!
Ne haragudj értük!
Az a korrekt részükről, akkor igazán lojálisak Hozzád, ha Neked mondják el...
Jobb, mintha Neked nem mondanak semmit, de másnál vásárolnak.
A kifogásokkal mindig előbbre lehet jutni az együttműködésben....
úgyhogy próbálj meg pozitívan reagálni, mert a vevő ott fog vásárolni, ahol a legjobb válaszokat kapja.
Erről beszéltem élő adásban. Itt visszanézheted.
Kész ötletekre van szükséged, hogyan kezeld eredményesen a kifogásokat?
Akkor IDE mindenképp jelentkezz be, és megtanítalak mindenre,
amit a profi kifogáskezelésről tudnod kell!