Kiemelt termékeink
ÜZLETI PATIKA SOROZAT
A "jó válaszok" könyve,Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci... |
A ma és a holnap vezetőinek, és hálózatépítőinekÚt a sikerhezFőnök vagy vezetőA vezetés... |
A Mitfahrer üzleti tanácsai Ön hány órát tölt autóban hetente? És havonta? Ez mennyit jelent évente? Kevés olyan... |
Az elmúlt évek számtalan előadása során sokan kérték, hogy az ott elhangzott történeteket, vicceket írjam le, és tegyem... |
A nagysikerű Üzleti Patika hálózatépítőknek című könyv folytatása!Új, hasznos fejezetekkel, melyek elengedhetetlenek a... |
Megjelenta hálózatépítők újabb kötelező olvasmánya,további hiánypótló fejezetekkel. Hozzáállás vagy attitűdCéghez... |
Tonk Emilhez több mint egy évtizedes üzleti barátság fűz - együttműködésünk főbb "terepei": szakmai szövetség,... |
Az üzleti környezetHogyan hatott a megváltozott környezet a vevőkre?Hogyan erősítsd meg az üzleti partneredet a... |
ÜZLETI PÓDIUM ELŐADÁS FELVÉTELEK
• Előnyök és hátrányok az online és a személyes kapcsolatban • Mikor és mitől hatékonyabb az online kommunikáció •... |
• Hogyan válunk igazi vezetővé• Vannak-e született vezetők, vagy azzá válnak• Ki a jó vezető• Vezető vagy Főnök• A... |
Légy a vállalkozásod igazi arcaA lojalitásrólA felkészültségrőlLégy a munkahelyed legjobb marketingese!Légy a terméked... |
• Mit jelent a profizmus - a mai világban • Mit jelent a profi cégképviselet • A profi és pozitív gondolkodásmód - a... |
• Mit jelent a "hideg" kifejezés• Hogyan készüljünk fel a kapcsolatok kezdeményezésére• Mire lehet... |
• Amit az időről fontos tudni. • Hogyan bánjunk az idővel • Az "időrablók" - tényezők és tények • Az "időtolvajok" •... |
• A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban• A telefon alkalmazásának előnyei és hátrányai• Hogyan kezdeményezz... |
• A növekedés egyik garanciája - az új kapcsolatok • Légy bátor a kapcsolatok kezdeményezésénél! • Honnan meríts elég... |
• Hogyan tegyük vonzóvá cégünket, termékünket, szolgáltatásunkat • Mi változott az üzleti környezetben• A pozitív... |
• Szenvedni akarsz vagy növekedni?• A válság természete és az alkalmazkodás• A profi hozzáállás és gondolkodásmód• Mit... |
• Miért lett fontos az ár napjainkban?• Mégis miért nem "árakat" vásárolunk?• Miként lesz értékes, hasznos és vonzó,... |
• Hogyan motiváljuk munkatársainkat nagyobb teljesítményre? • A delegálás profi módszerei - a kompetenciák • Profi... |
• Ki felelős az ügyfélkapcsolatokért• Módszerek a kapcsolatok fenntartására• Mit csináljunk az érzékeny ügyfelekkel•... |
• Mi változott az üzleti környezetben• Mitől lettek érzékenyek a vevők• A vásárlói döntések logikája• Eladunk vagy... |
Jó tanácsok ahhoz, hogyan csinálj tőkét a referenciáidból, és hogyan tudod megvédeni vevőidet a versenytársaidtól•... |
Hogyan bővítsük üzleti kapcsolatainkat, hogyan növeljük a leghatékonyabban forgalmunkat• Az elégedett ügyfél a... |
• a kifogás nem más, mint álruhába öltöztetett vásárlói szándék• Veled is előfordult, hogy körülményekre hivatkozva nem... |
• Válság vagy nehezedő körülmények • Mit jelent az igazi profi cégképviselet - a személye szerepe és ereje• Ha mi... |
• Hogyan növelheted az üzleti forgalmadat• Hogyan támogasd ügyfeleidet a jó döntésben• Az ügyfelek érzékenységének oka... |
Jó tanácsok az eredményes és hatékony üzleti tárgyalásokhoz, hogy mindkét fél elégedett legyen.• Tárgyalunk vagy... |
• Mire jók a kérdések? - kérdéstípusok és a bennük rejlő esélyek• A kérdezéstechnika csúcsa - Az "igen" kérdések•... |