KOSÁR: 0 termék     

Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
asszertív
Eladói
békéscsaba
Treningek
Hírlevél

Kiemelt termékeink

ÜZLETI PATIKA SOROZAT
A ma és a holnap vezetőinek, és hálózatépítőinekÚt a sikerhezFőnök vagy vezetőA vezetés...
A Mitfahrer üzleti tanácsai Ön hány órát tölt autóban hetente? És havonta? Ez mennyit jelent évente? Kevés olyan...
A "jó válaszok" könyve,Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci...
Az elmúlt évek számtalan előadása során sokan kérték, hogy az ott elhangzott történeteket, vicceket írjam le, és tegyem...
A nagysikerű Üzleti Patika hálózatépítőknek című könyv folytatása!Új, hasznos fejezetekkel, melyek elengedhetetlenek a...
Megjelenta hálózatépítők újabb kötelező olvasmánya,további hiánypótló fejezetekkel. Hozzáállás vagy attitűdCéghez...
Tonk Emilhez több mint egy évtizedes üzleti barátság fűz - együttműködésünk főbb "terepei": szakmai szövetség,...
Az üzleti környezetHogyan hatott a megváltozott környezet a vevőkre?Hogyan erősítsd meg az üzleti partneredet a...
ÜZLETI PÓDIUM ELŐADÁS FELVÉTELEK
• A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban• A telefon alkalmazásának előnyei és hátrányai• Hogyan kezdeményezz...
• Válság vagy nehezedő körülmények • Mit jelent az igazi profi cégképviselet - a személye szerepe és ereje• Ha mi...
• Mit jelent a profizmus - a mai világban • Mit jelent a profi cégképviselet • A profi és pozitív gondolkodásmód - a...
• Előnyök és hátrányok az online és a személyes kapcsolatban • Mikor és mitől hatékonyabb az online kommunikáció •...
Jó tanácsok az eredményes és hatékony üzleti tárgyalásokhoz, hogy mindkét fél elégedett legyen.• Tárgyalunk vagy...
• Hogyan válunk igazi vezetővé• Vannak-e született vezetők, vagy azzá válnak• Ki a jó vezető• Vezető vagy Főnök• A...
• Miért lett fontos az ár napjainkban?• Mégis miért nem "árakat" vásárolunk?• Miként lesz értékes, hasznos és vonzó,...
• a kifogás nem más, mint álruhába öltöztetett vásárlói szándék• Veled is előfordult, hogy körülményekre hivatkozva nem...
• Szenvedni akarsz vagy növekedni?• A válság természete és az alkalmazkodás• A profi hozzáállás és gondolkodásmód• Mit...
• Hogyan motiváljuk munkatársainkat nagyobb teljesítményre? • A delegálás profi módszerei - a kompetenciák • Profi...
• Ki felelős az ügyfélkapcsolatokért• Módszerek a kapcsolatok fenntartására• Mit csináljunk az érzékeny ügyfelekkel•...
• Mire jók a kérdések? - kérdéstípusok és a bennük rejlő esélyek• A kérdezéstechnika csúcsa - Az "igen" kérdések•...
• Amit az időről fontos tudni. • Hogyan bánjunk az idővel • Az "időrablók" - tényezők és tények • Az "időtolvajok" •...
Hogyan bővítsük üzleti kapcsolatainkat, hogyan növeljük a leghatékonyabban forgalmunkat• Az elégedett ügyfél a...
Jó tanácsok ahhoz, hogyan csinálj tőkét a referenciáidból, és hogyan tudod megvédeni vevőidet a versenytársaidtól•...
Légy a vállalkozásod igazi arcaA lojalitásrólA felkészültségrőlLégy a munkahelyed legjobb marketingese!Légy a terméked...
• Hogyan tegyük vonzóvá cégünket, termékünket, szolgáltatásunkat • Mi változott az üzleti környezetben• A pozitív...
• Mit jelent a "hideg" kifejezés• Hogyan készüljünk fel a kapcsolatok kezdeményezésére• Mire lehet...
• Hogyan növelheted az üzleti forgalmadat• Hogyan támogasd ügyfeleidet a jó döntésben• Az ügyfelek érzékenységének oka...
• Mi változott az üzleti környezetben• Mitől lettek érzékenyek a vevők• A vásárlói döntések logikája• Eladunk vagy...
• A növekedés egyik garanciája - az új kapcsolatok • Légy bátor a kapcsolatok kezdeményezésénél! • Honnan meríts elég...