KOSÁR: 0 termék     

Akinek a tudás megszerzése drága, vajon számol-e a tudatlanság költségeivel?

Tonk Emil
Iránytű
ügyfélkapcsolatok- győr
Treningek
Hírlevél

Kiemelt termékeink

ÜZLETI PATIKA SOROZAT
A ma és a holnap vezetőinek, és hálózatépítőinekÚt a sikerhezFőnök vagy vezetőA vezetés...
A Mitfahrer üzleti tanácsai Ön hány órát tölt autóban hetente? És havonta? Ez mennyit jelent évente? Kevés olyan...
A "jó válaszok" könyve,Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci...
Az elmúlt évek számtalan előadása során sokan kérték, hogy az ott elhangzott történeteket, vicceket írjam le, és tegyem...
A nagysikerű Üzleti Patika hálózatépítőknek című könyv folytatása!Új, hasznos fejezetekkel, melyek elengedhetetlenek a...
Megjelenta hálózatépítők újabb kötelező olvasmánya,további hiánypótló fejezetekkel. Hozzáállás vagy attitűdCéghez...
Tonk Emilhez több mint egy évtizedes üzleti barátság fűz - együttműködésünk főbb "terepei": szakmai szövetség,...
Az üzleti környezetHogyan hatott a megváltozott környezet a vevőkre?Hogyan erősítsd meg az üzleti partneredet a...
ÜZLETI PÓDIUM ELŐADÁS FELVÉTELEK
• A növekedés egyik garanciája - az új kapcsolatok • Légy bátor a kapcsolatok kezdeményezésénél! • Honnan meríts elég...
• Hogyan tegyük vonzóvá cégünket, termékünket, szolgáltatásunkat • Mi változott az üzleti környezetben• A pozitív...
Légy a vállalkozásod igazi arcaA lojalitásrólA felkészültségrőlLégy a munkahelyed legjobb marketingese!Légy a terméked...
Jó tanácsok az eredményes és hatékony üzleti tárgyalásokhoz, hogy mindkét fél elégedett legyen.• Tárgyalunk vagy...
Hogyan bővítsük üzleti kapcsolatainkat, hogyan növeljük a leghatékonyabban forgalmunkat• Az elégedett ügyfél a...
• Szenvedni akarsz vagy növekedni?• A válság természete és az alkalmazkodás• A profi hozzáállás és gondolkodásmód• Mit...
• Hogyan válunk igazi vezetővé• Vannak-e született vezetők, vagy azzá válnak• Ki a jó vezető• Vezető vagy Főnök• A...
• Ki felelős az ügyfélkapcsolatokért• Módszerek a kapcsolatok fenntartására• Mit csináljunk az érzékeny ügyfelekkel•...
• Válság vagy nehezedő körülmények • Mit jelent az igazi profi cégképviselet - a személye szerepe és ereje• Ha mi...
• Mit jelent a profizmus - a mai világban • Mit jelent a profi cégképviselet • A profi és pozitív gondolkodásmód - a...
• Mi változott az üzleti környezetben• Mitől lettek érzékenyek a vevők• A vásárlói döntések logikája• Eladunk vagy...
Jó tanácsok ahhoz, hogyan csinálj tőkét a referenciáidból, és hogyan tudod megvédeni vevőidet a versenytársaidtól•...
• Amit az időről fontos tudni. • Hogyan bánjunk az idővel • Az "időrablók" - tényezők és tények • Az "időtolvajok" •...
• a kifogás nem más, mint álruhába öltöztetett vásárlói szándék• Veled is előfordult, hogy körülményekre hivatkozva nem...
• Hogyan növelheted az üzleti forgalmadat• Hogyan támogasd ügyfeleidet a jó döntésben• Az ügyfelek érzékenységének oka...
• Miért lett fontos az ár napjainkban?• Mégis miért nem "árakat" vásárolunk?• Miként lesz értékes, hasznos és vonzó,...
• Hogyan motiváljuk munkatársainkat nagyobb teljesítményre? • A delegálás profi módszerei - a kompetenciák • Profi...
• Előnyök és hátrányok az online és a személyes kapcsolatban • Mikor és mitől hatékonyabb az online kommunikáció •...
• Mire jók a kérdések? - kérdéstípusok és a bennük rejlő esélyek• A kérdezéstechnika csúcsa - Az "igen" kérdések•...
• Mit jelent a "hideg" kifejezés• Hogyan készüljünk fel a kapcsolatok kezdeményezésére• Mire lehet...
• A telefon használata az ügyfélkapcsolatokban• A telefon alkalmazásának előnyei és hátrányai• Hogyan kezdeményezz...